Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Minut de silenci avui a les 12.00h a tots els ajuntaments convocat per la FEMP per a condemnar aquests assassinats
287
La ministra d’Igualtat, Ana Redondo, es reuneix avui amb la presidenta de la Federació Espanyola de Municipis i Provícncies (FEMP), María José García-Pelayo, per reforçar la resposta institucional contra la violència masclista després de les cinc dones assassinades aquest cap de setmana a mans de les seves parelles o exparelles. Redondo ha demanat a l’entorn de les víctimes de violència masclista que denunciïn quan tinguin coneixement d’un cas de maltractament i ha fet una crida a la societat perquè aïlli “els assassins i al masclisme”.
Per la seva part, el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ha fet una crida a totes les forces polítiques per renovar el pacte d’Estat contra la Violència de Gènere, a causa del degoteig de víctimes d’aquest estiu. Onze dones han estat assassinades per les parelles o les exparelles des que va començar l’estiu, uns feminicidis als quals s’hi han de sumar els crims vicaris de dos fills menors d’una víctima i l’assassinat de la mare d’una altra.
Si ets víctima de violència de gènere o coneixes algú que ho és, és crucial demanar ajuda immediatament. Pots cridar a l’112 per tenir ajuda urgent, o marcar el 016 per suport constant. Per no deixar rastre, aquestes trucades s’han d’esborrar de l’historial del telèfon i no deixen registre a la factura.
Centre d’Informació de la Dona: Pots contactar al 971 598 205 per obtenir informació i suport.
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia