Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La despesa mitjana és de 2.500 euros per persona i estada d'entre cinc i set dies
El turisme familiar cau a Eivissa. És un fet, els preus elevats i el canvi a un altre tipus de perfil fa que es redueixin les estades de les famílies que abans eren de 15 dies i ara no arriba a una setmana.
És un fet que el turisme familiar ha baixat i ho ha fet pels preus elevats. Segons una enquesta de carrer d’Ibiza Travel, només un 6% de les famílies enquestades s’allotjaven en habitatge turístic.
Resultats que contrasten amb els que dona l’Associació d’Habitatge Turístic, que reconeix que enguany han rebut menys famílies, per sota del 50% que estaven acostumats, diuen.
Segons dades d’Ibiza Travel, les famílies que venen a Eivissa es gasten una mitjana de 2.500 euros per persona per una estada d’entre cinc i set dies. Tot i això, repeteixen.
A Eivissa hi ha 558 establiments hotelers, dels quals 79 són exclusius per a adults i representen unes 15.000 places turístiques. Fa un any, Foment del Turisme va posar en marxa la iniciativa Ibiza Family Moments per promoure el turisme familiar, a la qual ja s’han adherit una trentena d’establiments.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila