Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La causa del problema es trobaria en un error judicial
Aquest dissabte el programa 'Zoom' d'IB3 Televisió emet 'Twitch, el negoci del directe'.
77La plataforma de vídeos en directe per streaming, Twitch, ha patit una caiguda en el seu sistema a tots els usuaris d’Espanya. La mateixa plataforma ho ha informat a través del seu compte de Twitter:
🔎 We are aware that users in Spain may be experiencing errors accessing Twitch at this time. Our team is currently investigating to fix this issue.
— Twitch Support (@TwitchSupport) May 13, 2021
Segons publica el web especialitzat en tecnologies de la comunicació i informació Xataka, la causa del problema es trobaria en un error judicial: “En compliment d’una sentència judicial les operadores han bloquejat aquest domini a petició de Telefónica Audiovisual, que ho ha sol·licitat per error”. De moment, alguns usuaris d’altres companyies telefòniques ja han pogut accedir a la plataforma i el mateix Ibai Llanos, l”streamer’ espanyol més famós, ha enviat consells per poder connectar-s’hi:
SI QUIERES VER TWITCH:
-DESCARGA OPERA
-ABRE EL NAVEGADOR
-ABRE CONFIGURACIÓN Y ACTIVA VPNSON CINCO SEGUNDOS Y VIENES Y ME DAS TU PRIME Y DOS BESOS
— Ibai (@IbaiLlanos) May 13, 2021
Precisament, aquest dissabte el programa ‘Zoom’ d’IB3 Televisió emet ‘Twitch, el negoci del directe’. Un reportatge sobre aquesta nova plataforma que ja atreu milers de seguidors arreu del país. Apareixeran els testimonis de joves com el mallorquí Lucas Rojo que ha arribat a guanyar 15.000 euros en un mes pels seus directes a Twitch, on comenta partides d’un videojoc. Però el negoci del directe implica sacrificis: “La vida d’un ‘streamer’ professional és dura. Li has de dedicar 10 o 12 hores al dia. És una vida de clausura. Has de saber gestionar la pressió”.
https://twitter.com/ZoomIB3/status/1392753949405585411?s=20
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata