Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La recuperació de destinacions del Mediterrani oriental com a possible causant
Els hotelers de les Pitiüses reconeixen que la d’enguany és una temporada complicada i que els toca fer autocrítica, després de l’increment dels preus de les estades de fins a un 4%. Han reconegut el descens en les xifres d’ocupació respecte de la temporada 2016, que han qualificat de la millor dels darrers anys.
Han estat les primeres declaracions de la nova presidenta de la Federació Hotelera d’Eivissa i Formentera, Ana Gordillo, qui agafa el relleu de Juanjo Riera, a partir d’ara vicepresident. Una successió que, assegura, continuarà lluitant per la retirada de l’impost turístic.
També s’ha destacat que l’arribada de passatgers no coincideix amb les dades d’ocupació, i ho relacionen amb la reducció de les pernoctacions, i amb l’oferta il·legal d’allotjament, que han afirmat serà el seu cavall de batalla.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols