Centenars de motoristes s’han reunit al Velòdrom Illes Balears per homenatjar Luis Salom. El vuitè memorial del pilot mallorquí ha iniciat la seva ruta a Palma i ha pres la carretera fins arribar a Inca. L’encarregada de donar el sus ha estat la mare de l’etern ‘mexicà’, Maria Horrach. Amb aquesta iniciativa es recorda la figura d’un dels millors pilots balears de la història, que va morir en una accident al circuit de Montmeló el 3 de juny de 2016.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa