Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
És un beure tradicional que es remunta al segle XVII
Diumenge, 21 de desembre. Hi ha preparats 1.500 tassons de llet d’ametla i 500 litres elaborats de forma artesanal. És una beguda tradicional, que es remunta al segle XVII i als frares de Santa Maria, que eren vegans i no podien beure una altra cosa.
La llet d’ametla des de fa dinou anys és la protagonista d’aquesta fira del Pla de na Tesa, a la qual es pot trobar tota mena de productes a les diferents paradetes. Però el que realment atrau, sobretot als locals i a la gent d’altres municipis, és aquesta beguda.
Un sabor que tot i que ve d’una tradició de fa segles, no fa gaire encara s’elaborava a les cases d’aquesta petita localitat.
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros