Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ja han recollit unes 14.000 signatures en contra de la demolició del local
Centenars de persones s’han concentrat aquest diumenge davant el restaurant El Bungalow.
Molts veïns, antics treballadors i personalitats com Agustín ‘el Casta‘ i el cantant Riki López s’han acostat a donar suport al local. Ja fa un temps que els propietaris recullen signatures per evitar que tomin aquest edifici, que és un dels més antics de la zona.
Actualment, ja n’han sumat unes 14.000. Si no s’aconsegueix aturar l’ordre de demolició als jutjats, el març de 2023 s’hauria de tomar aquest establiment. L’encarregada d’El Bungalow, Laura Aguiló, afirma que van “decidir fer aquesta concentració per mostrar que hi ha molta gent que no vol que es tomi El Bungalow. Això és història del barri, nosaltres fa molts d’anys que som aquí”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106