Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
Ja han recollit unes 14.000 signatures en contra de la demolició del local
Centenars de persones s’han concentrat aquest diumenge davant el restaurant El Bungalow.
Molts veïns, antics treballadors i personalitats com Agustín ‘el Casta‘ i el cantant Riki López s’han acostat a donar suport al local. Ja fa un temps que els propietaris recullen signatures per evitar que tomin aquest edifici, que és un dels més antics de la zona.
Actualment, ja n’han sumat unes 14.000. Si no s’aconsegueix aturar l’ordre de demolició als jutjats, el març de 2023 s’hauria de tomar aquest establiment. L’encarregada d’El Bungalow, Laura Aguiló, afirma que van “decidir fer aquesta concentració per mostrar que hi ha molta gent que no vol que es tomi El Bungalow. Això és història del barri, nosaltres fa molts d’anys que som aquí”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
S’han decomissat més de mig miler de plantes de marihuana