Logo IB3N
X

Centres de Mallorca inicien una educació sexual i afectiva integral

És una matèria que cal impartir, per llei

25/01/2026

Centres de Mallorca inicien una educació sexual i afectiva integral

394

Els alumnes del col·legi Rafal Vell assisteixen a la seva primera classe d’educació sexual i afectiva, però n’hi ha molts més. Una matèria que s’ha d’impartir per llei, però a la qual la majoria dels centres educatius li dediquen un espai mínim. Una mancança que s’arrossega des de fa moltes dècades, i que ha fet que la informació arribi per altres canals. Ara els riscos han augmentat amb l’accés a la pornografia a través de les xarxes, amb tot el que això implica. I per prevenir els infants d’aquests plantejaments, aquest centre hi ha posat fil a l’agulla.

Aquesta escola, els tres centres de Sant Llorenç i el de la Marina de Llucmajor formen part del projecte de Sororis Causa, subvencionat per l’IB-Dona a través del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere, per dur a terme aquesta formació tan necessària i tan ben rebuda pels infants, que imparteix l’experta en gènere i en educació sexual i afectiva, Sandra Sedano.

Notícies relacionades >

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella