És una matèria que cal impartir, per llei
Els alumnes del col·legi Rafal Vell assisteixen a la seva primera classe d’educació sexual i afectiva, però n’hi ha molts més. Una matèria que s’ha d’impartir per llei, però a la qual la majoria dels centres educatius li dediquen un espai mínim. Una mancança que s’arrossega des de fa moltes dècades, i que ha fet que la informació arribi per altres canals. Ara els riscos han augmentat amb l’accés a la pornografia a través de les xarxes, amb tot el que això implica. I per prevenir els infants d’aquests plantejaments, aquest centre hi ha posat fil a l’agulla.
Aquesta escola, els tres centres de Sant Llorenç i el de la Marina de Llucmajor formen part del projecte de Sororis Causa, subvencionat per l’IB-Dona a través del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere, per dur a terme aquesta formació tan necessària i tan ben rebuda pels infants, que imparteix l’experta en gènere i en educació sexual i afectiva, Sandra Sedano.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet