Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
El creuer, que venia de Cannes i es dirigia a Palma, ha cancel·lat el viatge i navega rumb al sud de França
Imatge del creuer Norwegian Epic on s'ha precipitat una passatgera.
182Salvament Marítim cerca a una passatgera del creuer Norwegian Epic que hauria caigut a la mar avui dissabte dematí. Segons han assenyalat, la dona podria haver caigut a 40 milles (64km) al nord-est de la costa de Menorca. La tripulació ha rebut l’alarma a les 08.30 hores però se sospita que s’hauria precipitat abans. En aquests moment, la recerca continua en direcció al nord-oest de Menorca.
A més de l’helicòpter del Salvament Marítim i l’embarcació Salvamar de Ciutadella, també s’hi han sumat un avió militar i un helicòpter que ha sortit des de Reus.
S’ha activat un avís de socors a tots els navegants de la zona.
Finalment, el creuer, que venia des de Cannes, ha cancel·lat l’escala que tenia prevista al port de Palma i posteriorment a Barcelona. A hores d’ara navega rumb el sud de França.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge