Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El creuer, que venia de Cannes i es dirigia a Palma, ha cancel·lat el viatge i navega rumb al sud de França
Imatge del creuer Norwegian Epic on s'ha precipitat una passatgera.
143Salvament Marítim cerca a una passatgera del creuer Norwegian Epic que hauria caigut a la mar avui dissabte dematí. Segons han assenyalat, la dona podria haver caigut a 40 milles (64km) al nord-est de la costa de Menorca. La tripulació ha rebut l’alarma a les 08.30 hores però se sospita que s’hauria precipitat abans. En aquests moment, la recerca continua en direcció al nord-oest de Menorca.
A més de l’helicòpter del Salvament Marítim i l’embarcació Salvamar de Ciutadella, també s’hi han sumat un avió militar i un helicòpter que ha sortit des de Reus.
S’ha activat un avís de socors a tots els navegants de la zona.
Finalment, el creuer, que venia des de Cannes, ha cancel·lat l’escala que tenia prevista al port de Palma i posteriorment a Barcelona. A hores d’ara navega rumb el sud de França.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears