Un mort i cinc ferits en un accident de trànsit a Menorca
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
La Guàrdia Civil i Salvament Marítim cerquen una persona migrant desapareguda. Va botar de l’embarcació en la qual navegava amb vint persones més al sud de Formentera.
Els serveis d’emergència han interceptat avui al matí una embarcació amb 21 ocupants a bord, dos dels quals s’havien tirat a l’aigua abans que arribessin els equips de rescat. Un d’ells ha estat localitzat al moll de la Savina, mentre que l’altra persona segueix desapareguda.
Aquesta arribada s’afegeix a la d’aquesta matinada, en aigües de Cabrera, d’una altra embarcació amb 24 persones. Els dos nous rescats arriben l’endemà d’una jornada de gran pressió migratòria a l’arxipèlag. Només ahir dilluns, varen arribar a les costes de les illes sis barques, amb un total de 147 persones a bord.
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
Terraferida manifesta que les de sòl rústic són les més preocupants perquè van acompanyades d'un gran consum d'aigua per la gespa que les sol envoltar
Aquesta crida a la ciutadania —que mai no s'havia fet a Espanya i en la qual el Ministeri està interessat— és una iniciativa conjunta de la UIB i l'EAPN