Diverses rissagues envaeixen terrasses i passejos de primera línia de mar
La mar va arribar a oscil·lar entre 50 i 90 centímetres als ports d'Andratx, Alcúdia i Port Adriano
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
La víctima mortal d’aquest accident és una dona resident as Mercadal. Ha estat passades les 16 h quan els serveis d’emergències han rebut l’avís d’aquest succés a l’altura de Rafal Rubí, al quilòmetre 7 de la carretera general, que està en obres.
Per causes que encara s’investiguen, el cotxe que ocupava la víctima ha acabat bolcat fora de la via. També hi viatjaven quatre persones més, de nacionalitat colombiana, que els bombers han hagut d’alliberar i que han estat traslladades a l’Hospital Mateu Orfila: 2 homes, una dona i un nadó de 21 mesos. Tots es troben estables.
Un altre vehicle s’hi ha vist implicat, no sabem si de manera directa o indirecta, i un dels seus ocupants ha estat traslladat a la Clínica Juaneda. S’han mobilitzat 6 ambulàncies, 2 cotxes de bombers i efectius de la Guàrdia Civil de Trànsit i de policia local.
L’accident ha obligat a tallar la carretera general durant diverses hores i a desviar el trànsit cap al camí d’en Kane.
La mar va arribar a oscil·lar entre 50 i 90 centímetres als ports d'Andratx, Alcúdia i Port Adriano
El sinistre ha tengut lloc a la carretera general entre Maó i Alaior
S'espera que la unitat de la científica de la Guàrdia Civil faci, demà al matí, la inspecció per esclarir les causes del sinistre