Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
La llista d'espera de 3 mesos s'incrementarà de manera important
198
Fracassa la darrera oportunitat per evitar la vaga dels treballadors de les estacions ITV de Menorca. Aquest dilluns estaven citats al Tribunal d’Arbitratge i Mediació de Balears responsables de l’empresa Certio, concessionària del servei, treballadors i el Consell de Menorca. L’empresa no s’hi ha presentat, de manera que els treballadors iniciaran aquest dimarts una vaga indefinida. Reclamen increments salarials i expliquen que les males condicions laborals dificulten trobar professionals, la qual cosa empitjora la qualitat del servei. A hores d’ara, l’espera per aconseguir una cita és de tres mesos. Un termini que, ben segur, s’eixamplarà de manera important quan comenci l’aturada.
Els portaveus dels treballadors desconeixen si hi haurà o no serveis mínims i insisteixen que la seva intenció és fer una vaga pacífica amb l’únic objectiu d’aconseguir un salari digne.
El Consell de Menorca, per la seva banda, ja ha anunciat que aplicarà sancions ‘en breu’ a l’empresa i també avança que ja mira que sigui Certio qui pagui les multes que reben els conductors per no dur la ITV al dia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge