Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La banda és una de les grans apostes del III Festival Paco de Lucía Mallorca
El grup de flamenco chill Chambao ha actuat, aquest capvespre, al Trui Teatre de Palma. És una de les grans apostes de la 3a edició del Festival Paco de Lucía Mallorca. El grup, liderat per la carismàtica La Mari, ha triat el clàssic “Volando voy”, popularitzat per Camarón, per iniciar l’actuació.
El set s’ha dividit en dues parts; l’inici, més íntim, en format acústic. La Mari, molt propera durant tota l’actuació, no ha fugit del diàleg amb el públic mentre la banda es preparava per a la segona part.
Ja en format elèctric, la banda ha repassat 20 anys de trajectòria. No hi ha faltat la popular “Ahi estás tú”.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada