X

Cifuentes afronta el judici per l’anomenat cas Màster

18/01/2021

Cifuentes afronta el judici per l’anomenat cas Màster

173

L’expresidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, afronta des d’avui el judici per l’anomenat cas Màster a l’Audiència Provincial de Madrid. Cifuentes, s’enfronta a una petició del fiscal de tres anys i tres mesos de presó com a inductora de la falsificació de l’acta que acreditava que havia acabat i defensat el seu màster, la qual cosa no va fer.

També seuen a la banqueta dels acusats María Teresa Feito, exassessora de la Conselleria d’Educació de la Comunitat de Madrid i funcionària de la Universitat Rey Juan Carlos, i Cecilia Rosado, ex directora del màster i integrant del tribunal que suposadament va examinar Cifuentes.

Rosado s’enfronta a una petició 21 mesos de presó com a autora de la falsificació de l’acta, després de reconèixer els fets i col·laborar en la investigació.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor