Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La passarel·la celebra la cinquena edició amb la col·laboració de sis dissenyadors
La passarel·la Eivissa Inclusion va celebrar anit la seva cinquena edició amb l’esperit, un any més, de fer valdre la diversitat social. La periodista, esportista paralímpica i psicòloga Irene Villa, padrina vitalícia d’aquest moviment, va ser una vegada més la presentadora.
Els organitzadors de la passarel·la Eivissa Inclusion han aconseguit que mitja dotzena de dissenyadors s’impliquin enguany en aquest projecte de visibilització de la diversitat. Sobre l’escenari varen desfilar persones amb diferents capacitats, edats i ètnies, així com defensors dels moviments trans i LGTBIQ+. Un càntic a la inclusió i la pluralitat que va néixer el 2020 a Eivissa i que ja es pot veure a altres indrets.
La recaptació d’aquest esdeveniment anirà destinada a l’Associació d’Esport Adaptat d’Eivissa i Formentera.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui