Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Els cinc ferits van ser traslladats a l'Hospital de Can Misses
192
Cinc homes han resultat ferits, un de greu, en un accident de trànsit aquest divendres, a Sant Joan de Labritja, a Eivissa, després de l’impacte frontal entre dos vehicles.
Segons ha informat el SAMU 06, l’accident de trànsit va tenir lloc a les 19.05 hores d’aquest divendres, quan dos vehicles van xocar frontalment, probablement a alta velocitat, en el quilòmetre 14 de la carretera C733. En un dels vehicles viatjaven dos ocupants que van poder sortir del cotxe pel seu propis peu. A l’altre vehicle circulaven tres ocupants, dos dels quals van quedar atrapats.
Guàrdia Civil, Bombers i tres ambulàncies del 061 es van desplaçar per atendre els ferits. Una de les ambulàncies va activar el codi politrauma pel conductor i copilot atrapats, després de l’actuació dels Bombers. Els cinc ferits van ser traslladats a l’Hospital de Can Misses.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja