Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
El conductor s'hauria desmaiat, segons les primeres hipòtesis
Cinc morts i setze ferits, cinc d’ells en estat molt greu. És el resultat de l’accident d’un autobús de línia regular a la localitat d’Avilés, a Astúries. Les primeres hipòtesis assenyalen que el conductor, experimentat i amb un full de serveis impecable, s’hauria acubat.
De la vintena de passatgers, només un n’ha sortit il·lès.
Per motius que es desconeixen, el vehicle ha sortit de la carretera i ha seguit uns metres en línia recta fins que ha impactat contra el pilar de formigó. Anava a una velocitat considerable, entre 80 i 90 quilòmetres per hora. Les primeres investigacions assenyalen que el conductor, que es troba molt greu, s’hauria desmaiat mentre conduïa.
La companyia ha assegurat, en un comunicat, que el conductor tenia set anys d’experiència i un expedient impecable. El vehicle, afegeixen, havia superat totes les revisions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals