Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El conductor s'hauria desmaiat, segons les primeres hipòtesis
Cinc morts i setze ferits, cinc d’ells en estat molt greu. És el resultat de l’accident d’un autobús de línia regular a la localitat d’Avilés, a Astúries. Les primeres hipòtesis assenyalen que el conductor, experimentat i amb un full de serveis impecable, s’hauria acubat.
De la vintena de passatgers, només un n’ha sortit il·lès.
Per motius que es desconeixen, el vehicle ha sortit de la carretera i ha seguit uns metres en línia recta fins que ha impactat contra el pilar de formigó. Anava a una velocitat considerable, entre 80 i 90 quilòmetres per hora. Les primeres investigacions assenyalen que el conductor, que es troba molt greu, s’hauria desmaiat mentre conduïa.
La companyia ha assegurat, en un comunicat, que el conductor tenia set anys d’experiència i un expedient impecable. El vehicle, afegeixen, havia superat totes les revisions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades