El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Hi han participat un centenar de boixos i alumnes de centre de Sa Serra
Aquest dijous ha tengut lloc a Sant Antoni la cinquena edició de la desfilada infantil solidària a benefici de l’Associació Ibiza IN.
Sota el lema “La moda uneix, la inclusió brilla”, un centenar de petits grans models han desfilat per la passarel·la instal·lada a l’establiment BamBuKu.
Enguany, com a novetat, hi han participat els alumnes del centre de Sa Serra i també estudiants d’Educació Especial i Programes de Transició a la Vida Adulta.
Una desfilada que posa el seu gra d’arena per millorar la qualitat de vida i la integració de persones amb discapacitat a l’illa d’Eivissa. L’any passat es recaptaren un total de 900 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits