Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El regidor de l'oposició critica que la 'rave' va començar la nit de divendres i no es va dissoldre fins diumenge
Ciutadans qüestiona l’operatiu desplegat per aturar la festa il·legal celebrada el cap de setmana passat a Platges de Comte.
En la sessió plenària celebrada a Sant Josep, el regidor de l’oposició ha recordat que la ‘rave’ va començar la nit de divendres passat i no es va dissoldre fins diumenge.
El batle de Sant Josep afirma que ell va saber de l’existència de la festa il·legal diumenge dematí, i que els cossos de seguretat varen actuar en tot moment seguint criteris perquè l’actuació tingués la màxima seguretat i eficàcia.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat