Controlat l’incendi forestal a la Tramuntana, al terme de Puigpunyent, després de cremar 2,5 hectàrees
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
Enguany hi han participat sis entitats i bars de la ciutat
Ciutadella ha celebrat aquest Diumenge de Pasqua la tradició dels bujots. Ninots que fan crítica de personatges i fets rellevants del darrer any. Des de fa uns anys es cremen amb petards i traques. Enguany hi han participat sis entitats. El Cercle Artístic i el Club Nàutic han representat Donald Trump amb una crítica del seu afany per controlar el comerç mundial amb els aranzels, però també el territori i les universitats.
El Casino 17 de Gener ha representat un membre de l’equip de govern municipal, fent befa d’algunes mesures preses darrerament com treure el porc de Sant Antoni, eliminar els tirs dels bujots, treure al·lots menors de catorze anys de la qualcada de Sant Joan o centrar-se a fer el Born de vianants. Els bars S’Oficina, Bananas i els salesians de Calós han fet crítica amb els seus ninots de la dificultat d’accés a l’habitatge i l’especulació. El Bananas també ha criticat la manca d’aparcament a la ciutat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern