Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'acte començarà aquest vespre a les 20 hores a la cotxeria del número 21 del carrer de Cabrera
Els carrers s’engalanen amb banderes de Sant Joan per iniciar una de les tradicions més sentides, la vetla i el Diumenge des Be. Un esdeveniment en el qual tothom vol anar arreglat, i és per aquest motiu que des de fa mesos les perruqueries tenen l’agenda plena per a aquesta setmana i la que ve.
Les pastisseries també fa setmanes que tenen les llistes tancades. Estan en ple procés d’elaboració de les pastes que serviran avui els amfitrions de les cotxeries pròximes a la vetla o les cases que el diumenge rebin el be. El més demanat: panets de sobrassada, pastissets i banyetes de peix.
Ciutadella espera la vetla amb emoció, un acte que precedeix el recorregut que farà aquest diumenge l’home des be .
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat