Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Amb el lema "Sense mesclar, més clar, aigua", es pretén que el veïnat revisi les instal·lacions dels seus immobles
L’Ajuntament de Ciutadella ha iniciat una campanya dirigida als residents perquè revisin els seus immobles i comprovin si separen correctament les aigües residuals de clavegueram de les aigües netes de pluvials. Estan detectant massa aigua bruta que arriba a les estacions de bombeig. El lema de la campanya és “Sense mesclar, més clar, aigua”.
El Consistori creu que aquesta quantitat d’aigües brutes que arriben a l’estació de bombeig també provoquen que col·lapsi i que s’acabi contaminant la platja Gran, provocant el seu tancament. Estan treballant amb Abaqua també per millorar les estacions de bombeig i depuradores. Així i tot, demanen consciència als ciutadans perquè prenguin mesures en l’àmbit particular, molts d’ells desconeixen quina és la situació de les aigües de ca seva. La campanya compta amb vídeos a través de les xarxes, però també infografia i cartelleria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions