S’activen els bons de producte local amb descomptes de fins a 100 euros
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
El consistori inverteix 250.000 euros en legalitzar els espais municipals per on passen cada dia milers d'usuaris i que, amb la llei a la mà, s'haurien de tancar
Ni l’Ajuntament de Ciutadella ni gran part de les instal·lacions municipals de la ciutat per on passen cada dia milers d’usuaris (el poliesportiu, el Teatre des Born, Can Saura, el centre d’art o els camps de futbol) tenen llicència d’activitat. Per tant, amb la llei a la mà no es podrien obrir al públic. Però, ara, el consistori inverteix 250.000 euros per legalitzar tots aquests espais.
90.000 euros es destinaran a condicionar Can Saura com a museu. El PP critica que el govern municipal obri l’edifici sense tenir llicència i ho exigeixi, per contra, a la resta de ciutadans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
La seva intenció és mantenir l'essència de l'indret a la vegada que innovar oferint nous serveis als visitants
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador