Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
L'Ajuntament ha volgut retre homenatge al seu llegat posant-li aquesta nova denominació
La biblioteca pública de Ciutadella passa a anomenar-se Biblioteca Pública Joan Francesc López Casasnovas en reconeixement de la figura del filòleg, professor i escriptor ciutadellenc.
Joan Francesc López Casasnovas va destacar en l’àmbit de la poesia, amb el pseudònim de Pere Xerxa, i també com a gran defensor de la llengua catalana i la cultura de Menorca. A més d’escriptor, també va ser professor, conseller de Cultura de Menorca i diputat al Parlament. Durant el seu mandat al Consell, precisament, va impulsar la creació de la xarxa de biblioteques de Menorca.
Va morir el 2022 amb 69 anys. L’Ajuntament ha volgut retre homenatge al seu llegat posant el seu nom a la biblioteca pública de Ciutadella. Aquest dimecres s’ha celebrat l’acte de presentació d’aquesta nova denominació i una lectura musicada dels seus poemes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants