Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Per primer any no s'hi afegeix el Cercle Artístic de la Plaça des Born perquè la seu de l'entitat està en obres
152
Cinc bujots de palla seran abatuts aquest diumenge migdia a Ciutadella davant milers de persones que ompliran les principals places de la ciutat per seguir aquesta tradició. Se’ls dispararà, fins a prendre foc, per tal de cremar amb ells tot allò dolent que ha donat el darrer any.
Els bujots autoritzats es penjaran davant Calós (Unió d’Antics Alumnes Salesians), el Club Nàutic, el Casino 17 de Gener, el bar s’Oficina del carrer Llepant i l’Associació Democràtica de Jubilats del Camí de Maó. Per primer any no s’afegirà a la tradició el Cercle Artístic de la Plaça des Born, ja que la seu de l’entitat encara està en obres.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca