El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El PP ha duit el cas a la Fiscalia en haver acreditat que es factura fins a 10 vegades més pel cost del servei
El Partit Popular ha denunciat els responsables de l’escorxador de Ciutadella davant la Fiscalia, per una presumpta malversació de doblers públics. Un informe emès per la secretària i l’interventor de l’ajuntament confirma la manca de control i que, en dos anys, s’ha pagat 10 vegades més pel transport dels animals a sacrificar. Emperò, la regidora es defensa i diu que no s’hi ha comès cap irregularitat.
Els dos informes conjunts emesos per les àrees de Secretaria i Intervenció de l’Ajuntament de Ciutadella són eloqüents. Parlen d’anomalies en la prestació del servei, d’incompliments de contracte i de manca de control del servei. Unes irregularitats que el Partit Popular ha vingut assenyalant de manera repetida i que l’han dut, finalment, a posar el cas en mans de la Fiscalia. Una de les més evidents fa referència al preu del transport, que des de novembre del 2018 s’ha encarit més d’un 1.000%.
Tot i el recompte de les anomalies que s’observen en els dos informes, als quals ha tingut accés IB3, la regidora no tan sols nega que s’hagin comès irregularitats, sinó també que aquestes es facin constar als dictàmens.
Els informes de Secretaria i Intervenció recorden que el contractista en cap cas pot variar les condicions del contracte unilateralment. Recomanen revisar les factures emeses entre l’octubre del 2018 i març del 2020 per l’adjudicatari, atès, assenyalen, que els preus aplicats no són correctes. Consideren urgent iniciar la tramitació de l’expedient per licitar el servei d’escorxador i tramitar un nou contracte de transport de canals, que es realitza fora de contracte.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle