Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Continuarà com a portaveu del PSIB al Consell de Mallorca i s'incorpora a l'equip de Francina Armengol
Foto: Europa Press
79L’actual secretària general de la Federació Socialista de Mallorca, Catalina Cladera, no optarà a la reelecció al càrrec en el pròxim congrés, després de tres anys i mig al capdavant dels socialistes de l’Illa.
Així ho ha anunciat aquest divendres en una roda de premsa, en la qual ha explicat que s’incorporarà a l’equip autonòmic de la secretària general del PSIB, Francina Armengol, per afrontar les eleccions de 2027. També continuarà com a portaveu de la formació en el Consell de Mallorca.
La socialista ha assegurat que es tracta d’una decisió “meditada, parlada, consensuada i participada” i presa conjuntament amb Armengol, a l’equip de la qual s’incorporarà per “fer caure el Govern de Prohens”.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat