El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
La primera semifinal ha estat aquest divendres entre ella i Joana Castell
Torna una nova edició del Torneig de Dramatúrgia de les Illes Balears, i ja en van set. Aquest divendres s’ha celebrat la primera semifinal, entre Clara Ingold i Joana Castell. I ja sabem el text guanyador. “La darrera opció”, de Clara Ingold.
Pocs minuts abans de començar la primera semifinal del VII Torneig de Dramatúrgia de les Illes Balears, Clara Ingold i Joana Castell ja havien arribat a les mans. Una competició, però, ben sana. L’acte ha estat conduït per Josep Orfila. I ha enfrontat dos textos, interpretats per quatre actors balears, que han tengut tres hores per preparar-los.
Tot i que no ens han pogut revelar detalls dels seus textos per no conèixer-ne l’autoria, tots han estat marcats pels temps que vivim. El text guanyador per votació popular ha estat “La darrera opció”, de Clara Ingold. Aquest dissabte s’enfronten Miquel Costa i Bernat Molina, i dia 15 de gener se’n celebrarà la final. Serà llavors, quan sabrem qui se’n durà el cinturó de campió.
Música i rialles a la creació més personal de Clara Ingold
La pandèmia marca els textos participants al Torneig de Dramatúrgia
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets