El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Conselleria d'Educació afirma que intenta trobar una solució
Les famílies d’alumnes de l’Escola Gabriel Janer Manila del Pla de na Tesa no han duit, aquest divendres, els infants a classe en senyal de protesta. Volen que s’aparti de la docència un mestre jutjat per assetjament. Alhora, s’hi han concentrat com a mesura de pressió. La Conselleria d’Educació diu que no té eines legals per treure’l del sistema, però que fa feina per trobar una solució.
Els fets es remunten a l’any 2022; la família d’un exalumne va denunciar el mestre perquè perseguia i intimidava un menor d’edat. El jutge l’ha condemnat, però no l’ha inhabilitat de continuar en contacte amb menors. Aquí és on els pares volen que la Conselleria actuï.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles