Cléber André Batista de Souza ‘Cléber’ té motius per estar feliç. El brasiler, ja recuperat de la seva lesió, va reaparèixer amb un doblet fa 5 dies en la golejada del Mallorca Palma Futsal contra Valdepeñas (7-3) i ara apunta a la Copa d’Espanya: “Arribam en el nostre millor moment. Volem canviar la història perque sempre arribam a la Copa i ens elimina el Movistar Inter”, destaca davant les càmeres d’IB3 Televisió.
El bitllet per a les semifinals implica derrotar el que ha estat el botxí en 4 de les darreres 5 edicions de Copa: el totpoderós Movistar Inter: “Hem d’estar molt bé. Hem d’arribar molt bé de cames. Hem de fer el nostre millor joc i ja després es pot guanyar o es pot perdre”, afirma l’ala brasiler.
Cléber viu un moment dolç. En 8 mesos va guanyar la Champions, la Copa Intercontinental i el va cridar el Brasil per preparar el Mundial: “No m’ho esperava perque el cicle estava quasi tancat. Però si fas les coses bé i l’equip funciona es fixen en tu. Però vull més, crec que puc fer-ho millor”, afirma. Ara, a la Copa vol ser un jugador determinant i agafar rodatge pel que ve en aquest final de temporada: “Ens venen dos o tres mesos per davant on podem guanyar qualque títol. Jo estic segur de que ho aconseguirem”, conclou.