La manifestació contra la massificació turística torna a aplegar milers de persones
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
La precarietat es tradueix en més estrès laboral: les baixes han pujat en un any del 4 a l'11%
A l’oficina de Correus de Ciutadella, avui només dues treballadores fan la feina que n’haurien de fer cinc. El resultat: cues de més d’una hora, clients enfadats i un estrès laboral que, segons UGT, s’ha disparat els darrers mesos. Les baixes han passat de 4% a l’11% en menys d’un any i, segons denuncia el sindicat, no es cobreixen. La situació s’ha agreujat des de l’entrada, a començament d’any, del nou equip gestor que —asseguren— prioritza la venda d’assegurances per damunt de l’atenció als usuaris.
Demà, si res no ho canvia, només una persona obrirà el taulell. Els usuaris, els grans afectats, viuen el problema amb una mescla d’indignació i resignació.
La de Ciutadella no és l’única oficina de Menorca amb aquests problemes. A la des Mercadal, tant el titular com el suplent estan de baixa. UGT qualifica la situació d’insostenible i reclama un gir urgent de la gestió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les policies Nacional i Local han comptat devers 25.000 participants
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes