Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Alguns pilots, però, creuen que la col·lisió es podria deure a un descuit
L’helicòpter va sortir de Son Bonet amb un pla de vol, prèviament emplenat. L’ultralleuger no té obligació de fer aquest document, tot i que determinats camps d’operacions, com ara Son Bonet, sí que l’exigeixen.
L’accident va ocórrer fora de l’espai aeri controlat, (en el marc de l’espai Golf ), ja que volaven a menys de 1.000 peus, és a dir, menys de tres-cents metres d’altitud. En aquests casos no és obligatori la comunicació per ràdio, i l’única manera de navegar i mantenir la separació de seguretat és a través de l’observació visual. Alguns pilots, però, creuen que la col·lisió es podria deure a un descuit.
Per evitar que es torni a repetir un accident com aquest, l’Associació d’Usuaris, Empresaris i Professionals del Transport Aeri demana que totes les aeronaus hagin de dur un sistema d’alerta de col·lisió, també els ultralleugers.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres