La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
S'haurà de jugar en zones lliures de banyistes i tampoc no es podrà posar música forta
Probablement no optaríem per prendre el sol enmig d’un camp de futbol, però sí que és habitual jugar a futbol en una platja. Bastaria el sentit comú per a la convivència entre banyistes i esportistes, però el civisme no s’hi ha imposat i l’Ajuntament de Sóller prepara una ordenança per regular els usos de les platges: “El que diu l’ordenança és que si hi ha gent prenent el sol, s’haurà de cercar una zona lliure de banyistes”, explica el tinent de batle, Carlos Darder.
La policia no vigilarà d’ofici, però sí que pot actuar si ho requereix algú. Alguns ciutadans es queixen que els infants no tendran on jugar. El consistori, però, matisa que no és ben bé així, que no és una norma per prohibir els jocs infantils, sinó les pilotades fortes i que la platja sigui un camp d’esports.
Tampoc no es podrà posar música forta, ni dur-hi animals, ni tampoc usar les papereres per tirar-hi líquids. Alhora, el reglament amplia l’horari dels socorristes fins a les 8 del vespre.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part