Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Només els treballadors de serveis essencials pogueren anar a fer feina des d'aquell dia i durant tot el confinament, que havia de ser de 15 dies i va acabar essent de tres mesos
Carrers i places buits, silenci on abans se sentien cotxes i gent, policies recordant que era obligatori quedar a casa, parcs i espais precintats per a la seguretat de tots. Aquell dia, es va aturar el nostre món.
El confinament va comportar canvis dràstics en tots els àmbits i sectors.
A l’església de Sant Miquel, a Palma, de les 400 persones que solien anar a oir missa de 12, aquell 15 de març varen ser 19. Sense aigua beneïda, ni comunió a la boca, ni donar-se la pau amb la mà. Avui, el record d’aquells dies encara trasbalsa.
A Eivissa, benzineres i farmàcies de guàrdia eren les excepcions a una illa paralitzada.
A Menorca, el transport de mercaderies va ser un dels pocs sectors que tampoc es van aturar, tot i que amb restriccions.
Hi havia menys mercaderies i la prioritat era per als aliments i els productes de neteja i desinfecció.
Només els treballadors de serveis essencials pogueren anar a fer feina des d’aquell dia i durant tot el confinament, que havia de ser de quinze dies i va acabar essent de tres mesos. Entre aquests professionals, hi érem nosaltres, els periodistes. Així us ho contàrem els serveis informatius d’IB3 des del carrer.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar