Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Tretze famílies d'Eivissa esperen poder trobar els seus desapareguts
El cinquè Pla de Fosses del Govern ha començat aquesta setmana. Se cerquen al cementeri vell de ses Figueretes de Vila els cossos de 70 persones que varen ser assassinades el 1936 i 1937. Fins al moment s’han identificat tres persones, víctimes del franquisme, les restes de les quals s’han trobat durant les intervencions anteriors que s’hi han fet.
Ara es continua just al costat d’on es va dur a terme la darrera excavació. L’objectiu consisteix a la identificació de més víctimes, ja que encara hi ha tretze famílies d’Eivissa que esperen trobar els seus desapareguts. Les identificacions però no son fàcils, ja que les restes estan remogudes per enterraments posteriors.
L’excavació a Eivissa s’allargarà tres o quatre setmanes, i la idea és continuar amb el Pla de Fosses a Formentera després de Nadal, per seguir després a Mallorca. El Govern destina 842.000 euros a les noves actuacions.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre