Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

El Club Nàutic de Maó organitza aquesta gran exhibició de vela clàssica
Fins al 31 d’agost, Maó acull la vintena edició de la Copa del Rei de Vaixells d’Època, amb participació dels velers clàssics més espectaculars del món. Feia molts anys que la categoria de grans eslores no acollia tantes embarcacions de principis del segle XX, de tanta qualitat i tan ben conservades. Totes tenen darrere històries i aventures fascinants amb un nexe en comú: la mar.
Hi destaca la presència de set grans velers pertanyents a la categoria “Big Boats”, reservada per a eslores iguals o superiors als 24 metres. Tres d’aquestes embarcacions ja van participar a l’edició de l’any passat, Viveka, hallowe’en i Mariska. Unes altres tres, Tuiga, The Lady Anne i Mariette, feia molts anys que no venien a Maó. Finalment, hi ha un últim gran veler que és inèdit, l’Orianda, de 1937.
Aquest any hi ha 46 inscrits en aquesta exhibició organitzada pel Club Marítim de Maó. Pachi Rivero, amb diverses Copes Amèrica i Voltes al Món a l’esquena, és un d’ells. L’acompanya Calima, una embarcació de 1971 feta en llenya, mítica de la flota espanyola de vaixells de regata. El navegant ha adquirit aquest veler clàssic recentment i ara li vol donar una segona vida.
Calima i molts altres barcos ja es troben al Port de Maó, a punt per a aquesta gran regata que, segons el Consell, té per a Menorca un retorn econòmic de 5 milions d’euros.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari