Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
Era una demanda recurrent de vesins i comerciants des de fa anys
En un negoci de fotografia, ubicat a Ses Voltes, en ple nucli antic de Ciutadella, encara no tenen fibra òptica. Quan han de rebre telefonades o quan els clients han d’emprar l’aplicació per compartir i revelar fotografies, es veuen obligats a sortir constantment al carrer.
L’empresa Infotelecom compta amb un pressupost de 300.000 euros que permetrà instal·lar, diuen, un 40% de la de fibra òptica al nucli antic. Tot ha d’anar soterrat. Ciutadella té un Pla Especial de protecció del Conjunt històric-artístic.
Altres empreses com Cototo Wifi també estan fent la transició de tecnologies sense fils a fibra òptica. Ja estan actuant en diferents carrers i domicilis. Telefònica assegura que també farà el desplegament de fibra òptica, però està pendent d’autoritzacions de l’ajuntament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros