Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Dissabte horabaixa es projecta el documental 'No me llame Ternera' de Jordi Évole
El Festival de Sant Sebastià va inaugurar aquest divendres l’edició número 71, la que ha aixecat més polèmica dels darrers anys per la programació d’un documental sobre l’exdirigent d’ETA, Josu Ternera. Anit, però, el protagonista va ser, com sol ser habitual, el glamur. Els primers a desfilar per l’estora vermella de l’Auditori Kursaal van ser els membres del jurat, presidits per la guionista i directora francesa, Claire Denis, i en què destaca la presència d’actrius emergents com la xinesa fan Bingbing i l’espanyola Vicky Luengo. L’actor britànic, Dominic West, va ser un dels més sol·licitats. El protagonista de sèries com The Wire i The Crown, en què interpretà l’actual rei d’Anglaterra, Carles III, va ser un dels presentadors de les pel·lícules que participen en l’edició d’enguany.
21 films competiran per la Concha d’Or però totes les mirades del festival estan posades en la projecció, aquest capvespre, de No me llame Ternera, el polèmic documental-entrevista de Jordi Évole a l’exdirigent d’ETA. Josu Ternera.
Tímida protesta de Vox, ahir, a les portes de l’Auditori. Les entrades per al passi ja estan exhaurides.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals