L'advocat de la família demana per l'acusada 11 anys de presó, mentre que la Fiscalia en sol·licita 5 i la defensa la seva lliure absolució
Aquest dimarts comença el judici de l’autora de l’atropellament mortal de Paula Fornés, de 15 anys. L’acusada d’aquest homicidi va donar positiu a la prova d’alcoholèmia. L’acusen d’homicidi imprudent, lesions, falsedat documental, conducció temerària i conducció sense carnet.
El tràgic succés va tenir lloc la nit del passat 24 de juny del 2018 a Sa Ràpita. La jove va patir un atropellament mortal que li va causar un politraumatisme i una aturada cardiorespiratòria que li va provocar la mort.
L’advocat de la família demana per l’acusada 11 anys de presó, mentre que la Fiscalia en sol·licita 5 i la defensa la seva lliure absolució.
L'objectiu que persegueix és desbloquejar sòls urbans i urbanitzables per ampliar l'oferta d'habitatges