El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
IB3 Ràdio acull el 4t Fòrum de la Ràdio que organitza FORTA sota el lema “La ràdio davant situacions d'emergència”
Imatge dels representats de la Federació d'Organismes de Ràdio i Televisió Autonòmics.
271La Federació d’Organismes de Ràdio i Televisió Autonòmics, la FORTA, organitza el “IV Fòrum de la Ràdio”.
IB3 Ràdio és l’amfitriona. Coincidint amb el seu 20è aniversari, aquesta edició del fòrum es desenvolupa sota el lema “La ràdio davant situacions d’emergència”. La trobada aborda com millorar la coordinació i resposta informativa en moments crítics. Durant dues jornades, 20 i 21 de març, els professionals de la ràdio pública analitzen l’impacte del mitjà en la comunicació d’emergències i debaten sobre la seva adaptació a les noves plataformes digitals.
El “IV Fòrum de la Radio” compta amb una programació variada que inclou conferències, taules rodones i taules de treball tècniques. Durant dues jornades, s’organitzen diverses taules rodones amb la participació de les principals emissores de la FORTA.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran