Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Enguany s'han repartit més de 144.000 dosis per arribar als grups més vulnerables com són les persones majors de 65 anys, les embarassades, infants i els malalts crònics
Febre alta, tos persistent, mal de coll, mal de cap, dolor articular, muscular i cansament. Són els principals símptomes de la grip. Vacunar-se’n, insisteixen, el millor gest per prevenir-la.
A les Balears enguany s’han repartit 144 mil 100 dosis per arribar als col·lectius més vulnerables.
L’any passat es vacunaren de la grip 115.215 persones. És manco del 50 per cent de la població de risc. Menorca és l’illa amb la taxa més baixa. Dos de cada tres no es vacunen.
La grip, recorden, no es cura amb antibiòtics. Tan sols demana repòs i molt de líquid. Sou a temps de vacunar-vos-en fins al proper 19 de desembre.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992