Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Les expectatives són bones si la meteorologia acomapnya
Els pagesos de la cooperativa s’Esplet de sa Pobla han estat els primers a començar la sembra de la patata primerenca. Els camps encara estan humits per les darreres pluges, però estan en condicions òptimes per començar a plantar-ne.
Les primeres patates que s’han sembrat són de la varietat Gwenne, que tenen molta acceptació als mercats nòrdics. Després de la campanya de l’any passat, que va ser molt bona, les perspectives per a la d’enguany són bones, sempre que el temps acompanyi.
La campanya de sembra de patates a sa Pobla s’allargarà fins a finals de gener i, en el cas de la cooperativa s’Esplet, se’n conrearan 500 quarterades que poden arribar a donar-ne una producció de fins a 24.000 quilos per quarterada.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"