Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Enguany hi ha menys embarcacions que altres anys i més mesures sanitàries
Comença la Palma Boat Show, una fira marcada enguany per les mesures sanitàries, com el control d’accés i la presa de temperatura a l’entrada. Hi participen 277 expositors i 185 embarcacions. En total, ocupa una superfície de 80.000 metres quadrats.
Enguany hi ha menys embarcacions que altres anys, perquè les empreses concessionàries no han volgut cedir l’espai d’altres anys pel canvi de dates: en un principi està previst per al maig. Per a molts expositors, és la primera fira des de l’inici de la pandèmia.
La fira romandrà al port de Palma fins diumenge.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases