Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'objectiu, segons l'Autoritat Portuària de les Balears, és garantir la seguretat dels usuaris de les terrasses i definir els espais d'ocupació
La reforma del Passeig Marítim de Palma avança amb la instal·lació de nous elements: les mampares tallavent. Durant aquesta setmana, els operaris tenen previst instal·lar-ne un centenar.
Les tasques de col·locació es duran a terme en tres fases. Aquest dimarts han començat amb les del primer tram del nou Passeig Marítim, entre el carrer Monsenyor Palmer i hauran d’arribar fins a l’Auditòrium. Entre dia 6 i dia 9 d’agost es farà el mateix fins al carrer de s’Aigua dolça i, per acabar, des d’allà i fins a la torre de Paraires.
Segons l’Autoritat Portuària, l’objectiu de la instal·lació dels panells, que són extensibles, és garantir la seguretat dels usuaris, especialment de les terrasses que es troben a prop de la calçada, i per definir els espais d’ocupació. És una mesura que agraeixen tant veïnats com els negocis de la zona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural