Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
L'espai obrirà d'aquí a un any amb un ús sociocultural
Ubicada entre la platja de Son Maties i la de Magaluf, a Calvià, s’obre cap a la mar la punta de sa Torre Nova. És un espai de 18.000 metres quadrats, que amaga construccions d’un gran valor patrimonial.
A prop d’aquesta torre del segle XVII, hi ha dos xalets de l’arquitecte Josep Ferragut i una pedrera, d’on diuen que sortí material per construir la catedral i sa Llotja. Les edificacions estan ara en runes, però aviat tendran una segona vida, amb la cultura i l’art ben presents, una qüestió que encara s’ha de determinar.
El primer pas, però, serà després d’haver tancat les construccions per seguretat i d’haver netejat el terreny perquè la ciutadania hi pugui passejar. L’actuació es farà aquests pròxims mesos, amb un cost d’un milió d’euros provinents de l’impost de turisme sostenible. S’ha arribat a aquest punt després d’un llarg procés judicial. L’Ajuntament ha invertit en la recuperació d’aquest espai 16 milions d’euros, que va acabar de pagar l’any passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera