Noves tempestes: cauen més de 70 l/m² en una hora a Mallorca
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Treballadors del Museu de Menorca i voluntaris han fet una intervenció en urgència perquè l'aigua ha provocat l'aparició de microorganismes i alteracions a les peces
Es Molí d’en Biel des Mercadal és un valuós element etnològic de mitjan segle XX que també s’ha vist greument afectat per la DANA. Avui treballadors del Museu de Menorca i voluntaris feien feina per començar a recuperar les peces.
Han hagut de fer una intervenció en urgència perquè l’aigua provoca l’aparició de microorganismes i alteracions a les peces.
A part de la llenya malmesa també els preocupa la corrosió del ferro. Es Mercadal s’ha omplert d’altruisme aquests dies
Es tracta d’un molí que funcionava amb el sistema austrohongarès i que inicialment s’activava amb gasogen i que més endavant va ser adaptat per poder funcionar amb electricitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers