Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Les finques agrícoles de Santa Agnès també han patit els danys, segons els propietaris, el paisatge tardarà anys a recuperar-se
Ja han començat les reparacions al poliesportiu de Can Coix, el sostre del qual va patir els efectes de l’esclafit de dimarts passat. També una trentena d’efectius de l’Ibanat fan nets els marges de les carreteres, ja obertes, i hi continuen treballant també els serveis municipals. Pel que fa al subministrament elèctric, aquest va quedar del tot restablert ahir a la tarda.
D’altra banda, a les finques agrícoles de Santa Agnès però, és on hi ha hagut més danys per culpa del vent. El paisatge del pla de Corona, segons els vesins, tardarà encara uns anys a recuperar-se.
El Govern demanarà que es declari Sant Antoni zona afectada greument per una emergència
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus