Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Els propietaris són els qui s'han d'encarregar de netejar les restes dels vaixells i reflotar-los
Comença la retirada de les restes de les embarcacions afectades pel temporal a Formentera. El “Luna“, el iot que va encallar i es va enfonsar el passat divendres, aquest matí ha estat reflotat. A Cavall d’en Borràs, els treballadors de la naviliera “Cruceros Formentera”, a la qual pertanyia el vaixell d’excursions “Cormorán“, han estat netejant la platja. La part del vaixell que queda fondejada serà reflotada en els propers dies.
El veler “Revull” que va quedar varat a Illetes, continua a la platja com també la petita embarcació d’esbarjo que va quedar destrossada a Sa Sequi i de la qual encara no s’ha localitzat al propietari.
Els propietaris són els qui han de fer-se responsables de la retirada dels vaixells i tornar a deixar l’entorn en la mateixa situació d’abans de l’incident.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases