Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Presenten risc de trencament i, per tant, de caiguda
Imatge de la tala al Passeig Sagrera de Palma.
165S’inicia aquest dijous la tala d’una setantena de palmeres a Palma. Concretament, el Consell de Mallorca serà l’encarregat de substituir 63 exemplars al pas per als vianants des del Palau de Congressos fins a les dependències de l’Autoritat Portuària.
Diverses avaluacions tècniques varen detectar que 63 palmeres, d’un total de 150, presentaven “malformacions en el tronc”. Aquesta afecció de les plantes suposa un perill, ja que amb ràfegues de vent fort podrien trencar-se i caure sobre el pas per als vianants. L’any 2020, durant un temporal de vent, varen caure 8 palmeres en aquest passeig de Palma. Per aquest motiu, quan hi ha previsió de vent fort s’hi tanca el pas als vianants, per evitar incidents. Els treballs duraran una setmana, després se sembraran plantes de la varietat washingtònia, que és una palmera més forta i resistent.
Pel que fa al passeig de Sagrera, se’n talaran 9 també per risc de trencament i caiguda. Se n’encarregarà l’àrea d’Infraestructures de l’Ajuntament de Palma. Així s’ha derivat de les avaluacions visuals i avançades dutes a terme a un total de 105 palmeres de titularitat municipal situades a passeig de Sagrera i al passeig de Dalt Murada-plaça de Llorenç de Villalonga.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta