Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

La pesca està limitada a 50 unitats per llicència i dia, amb un màxima de 300 unitats per embarcació
L’1 de setembre s’ha obert la veda per la pesca del raor i són molts els que han sortit a la mar per intentar fer les primeres captures. La sort, però, no ha estat la mateixa per a tots. A Mallorca, els pescadors s’han dirigit a la costa de Llucmajor per la mala mar que ha fet a altres zones de l’illa, com la zona sud.
Hem vist desenes d’embarcacions que s’han tirat a la mar a estrenar la temporada del raor a la zona del Cap Blanc, a Llucmajor. Tant pescadors aficionats com famílies senceres que veuen en la pesca d’aquesta espècie un bon motiu d’esbarjo des de fa anys.
Alguns han tengut més sorts que d’altres però molts d’ells han tornat a port amb provisions per un bon dinar o sopar. La temporada de pesca del raor s’enceta l’1 de setembre i romandrà fins el proper 31 de març. La pesca està limitada a 50 unitats per llicència i dia, amb un màxima de 300 unitats per embarcació.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç