CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La pesca està limitada a 50 unitats per llicència i dia, amb un màxima de 300 unitats per embarcació
L’1 de setembre s’ha obert la veda per la pesca del raor i són molts els que han sortit a la mar per intentar fer les primeres captures. La sort, però, no ha estat la mateixa per a tots. A Mallorca, els pescadors s’han dirigit a la costa de Llucmajor per la mala mar que ha fet a altres zones de l’illa, com la zona sud.
Hem vist desenes d’embarcacions que s’han tirat a la mar a estrenar la temporada del raor a la zona del Cap Blanc, a Llucmajor. Tant pescadors aficionats com famílies senceres que veuen en la pesca d’aquesta espècie un bon motiu d’esbarjo des de fa anys.
Alguns han tengut més sorts que d’altres però molts d’ells han tornat a port amb provisions per un bon dinar o sopar. La temporada de pesca del raor s’enceta l’1 de setembre i romandrà fins el proper 31 de març. La pesca està limitada a 50 unitats per llicència i dia, amb un màxima de 300 unitats per embarcació.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments